Firma: Egurrola Dance Studio
Stanowisko: Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Opis stanowiska:
· kierowanie działem marketingu, również praca operacyjna,
· współtworzenie i realizacja strategii promocji firmy oraz poszczególnych produktów,
· przygotowanie i realizacja planu marketingowego,
· przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego,
· odpowiedzialność za reklamę, promocję sprzedaży, działania z zakresu PR oraz pracę podległego działu,
· nadzór i koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych, informacji prasowych,
· analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz rekomendowanie zmian, optymalne dobranie narzędzi promocyjnych w ramach akcji marketingowych
· monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, potrzeb, identyfikacji potencjalnych grup klientów,
· nawiązywanie i nadzór współpracy z firmami zewnętrznymi: media, agencje reklamowe, drukarnie, dostawcy usług, itp.,
· dbanie o wizerunek firmy, utrzymanie pozycji lidera na rynku polskim,
· wsparcie dla działu sprzedaży,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży reklamowej
- wysoka operatywność i samodzielność
- umiejętność zarządzania projektem (osiągnięcie celu w czasie i budżecie)
- doskonała znajomość narzędzi marketingowych
- umiejętność znajdowania i wdrażania kreatywnych rozwiązań
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- dynamizm, umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie pod presją czasu
- nastawienie na cel, konsekwencja w działaniu, komunikatywność
- znajomość branży rozrywkowo artystycznej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w młodym, dynamicznym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- umowę o pracę na okres próbny
CV wraz z listem motywacyjnym wysyłajcie na adres praca@egurrola.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".